28/2

Idag har jag namnsta! :P haha

Jobbade idag 6:45-13..sen åkte jag till sahlgrenska på mitt läkarbesök ^^
sen tog jag och madde en sväng in till stan och träffa maria och petra och sedan emely :P
lånade maria 150:- till en topp..var väl dagens goda gärning! vi hängde med emely till frisören där jag va igår för att boka en tid till sig. haha frisören som klippte mig sa "är du redan tillbaka"..jag ba "aah, jag ska raka av det"...så sa hon "tacksamt" haha och skratta bara... :P hon är min nya "favorit-frisör" ^^

haha kom la hem runt fem tiden, hur trött som helst... men tog en tripp ner till torget och köpte treo till pappa..sedan hårfärg, aceton och silikondroppar till håret till mig :) så har lite att fixa med imorn. hår och naglar ! haha ;D

snart dags att sätta sig i soffan och se på hockeyn. frölunda - linköping . får la hoppas Melin snackat med killarna så det spelar bra idag! helt jävla värdelöst i tisdags ju!

haha, sitter och lyssnar på nordman, vandraren! haha kommer ihåg när man va mindre och lyssna på den låten, på kasettband!! haha


simma lugnt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida