Torsdag!

Idag ska jag städa för det blev aldrig av igår! Det är lite dammtussar här och där  nu :P Mysigt va!
 Så tänkte fixa och dona lite hemma. Laga lite god kyckling sedan också! Har inga speciella planer idag mer än att städa och så.   Jag ringde allergimottagningen imorse och kom fram till att jag antingen skulle gå till vårdcentralen i angered för att få tabletter, eller så skriver jag min egna remiss till Sahlgrenska! Kan ju göra både och för att skynda på det lite, så jag får medicin så fort som möjligt! För skiten som finns på apoteket funkar inte på mig! Max 1 timme innan jag känner nåt besvär. Riktigt jobbigt är det! =( Får gå till vårdcentralen först, för vem vet hur lång tid det kan ta med remissen och Sahlgrenska osv. Remisser är ju inte kända för att gå snabbt direkt. Och med min vanliga otur så förvånar det mig inte ett dugg ifall vårdcentralen inte kan ge mig något ?...får la se! Hoppas på det bästa iallafall!! Nästan alla jag umgås med har ju djur idag! Eller så vill dem skaffa. Så jag måste ju ha mediciner!! ^^

Happ, ska sätta igång med städningen nu så jag får det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida