Sophie Kinsella - En shopaholic i New York!

Håller på och läser en jättebra bok nu som jag kan känna igen mig själv i imellanåt! Riktigt kul faktiskt!
"Denna påkostade, lyxiga värld har varit mitt mål hela tiden. Limousiner och blommor, välplockade ögonbryn och designade kläder från Barneys. Den miljön är min. Här hör jag hemma"

"Rebecka Bloomwoods liv är perfekt. Hon har ett bra jobb som ekonomirådgivare på morgonteve, hennes bankkamrer är snäll mot henne och nu kanske hon till och med kan få fortsätta sin karriär i New York! När hon åker dit tänker hon verkligen besöka alla viktiga platser såsom Frihetsgudinnan och Guggenheimmuseet. Men först måste hon såklart till Saks och sen Bloomingdales... 
 Kommer Rebecka verkligen att kunna leva upp till sitt nya motto: "Köp bara det du verkligen behöver?"



Det finns fler böcker om Rebecka som jag ska läsa! :P Lånar dem av Emely! Hehe :)  Jag tycker de skulle vara jättekul om Sophie Kinsella's böcker blev till film!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida