Shopping!

Idag har jag vart istan och shoppat lite! Jag började inne i nordstan men där fick jag panik, så jävla mycket folk!! På Gina Tricot, där kunde man inte ens komma in!! Så jag åkte till backaplan istället. Mindre folk där och en mycket större Gina Tricot affär. Visserligen fick man stå i kö i 35 minuter! När jag var framme vid kassan så kom det fram en kvinna till tjejen före mig och fråga om hon kunde ge henne pengar + 50 kr extra för att hon skulle betala hennes grejer och slippa stå i kö. Men det ville hon inte. Då gick hon fram till kassan själv och gick alltså före alla andra som stod i kön!! Som dessutom har fått stå i denna jävla kön i 30 minuter!! Att man ens kan med?
På Gina tricot blev det iallafall en t-shirt och en halsduk. Sedan gick jag till Din Sko och köpte ett par sneakers typ. Basketskor kan man kalla det för. Sedan blev det en sväng till H&M där jag köpte en huvtröja och nytt puder. Sen blev det Intersport där jag köpte nya mysbyxor. Och sista affären blev Kappahl där jag köpte en ny pyjamas! Jag älskar såna här pyjamasdresser. Goa långbyxor och en skjorta till!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida