Så trött!

Däckade framför tvn en stund förut, och det var skönt kan jag lova! Vaknade av att pappa sa att maten var klar. Annars hade jag säkert sovit ännu! Jättegod mat förresten! Pappa hade gjort kyckling med råstekt potatis och grönpepparsås! Mumma! :)
 Min kväll blir verkligen hur lugn som helst. Är jättetrött idag! Så jag lär antagligen sova som en gris inatt! :) Bra det, ska ju upp tidigt och shoppa lite! Haha :D ^^ Längsen jag shoppade sådär som jag kan göra nu! :)
 Tänkte tända lite ljus, dricka julmust och kolla på Pirates of the carribbean del 2 som kommer på tv4 21.00! Det sägs att det ska komma en fyra? Vore ballt! Dessa filmerna är ju hur bra som helst!

  

Nu ska jag strax kolla på dokumentären om Abba - mamma mia! Filmen är jättebra och Abba lär ha kännat guld på den! Speciellt Björn och Benny, (dem heter la så?) Haha! :D

Ha en god kväll!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: vadå kent?


URL: http://punkfeber.blogg.se/ @ 2008-12-26 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida