Onsdag!

Trött, så trött!   Har ingen ork till någonting ikväll, sitta här och glo tv typ! :P Men skönt att bara slappa faktiskt!
Igår ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba den 15e, 16e och den 19e..blev änna chockad! Har inte jobbat sen den 13e november lixom!! Så det är ju skönt det! Sedan ska jag även jobba den 25e och 29e. 5 dagar hittils! ^^
 Hmm, va händer resten av denna veckan då...hmm måste till skolan och hämta mina papper antingen imorn eller fredag. Sen ska ev. Micke komma hit också!! :):) Hoppas!! På söndag är det kalas för Liam som blir 4 år om ca en vecka.

Nu ska jag göra mig en kopp vaniljté och få upp värmen i kroppen lite! Funderar även på att ta ett bad kanske? Fryser!!

Micke <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, borta bra men hemma bäst ;) hehe kul att du fick höra den braiga låten iaf :D hihi

@ 2008-12-11 @ 11:30:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida