Måndag!

Nu har jag packat klart och gjort mig iordning. Snart kommer Madde hit också. Pappa är snäll som skjutsar in oss! :) Slipper man stressa osv. Och dessutom slippa åka spårvagn ^^ haha. Tåget går om en timma och tar inte så lång tid, skönt! Har ingen aning om vad vi ska göra i Malmö förutom konserten. Får la se! :) Dem har tydligen gratis bastu på hotellet, det kan ju vara skönt! :) Hehe Madde har tatt med sig såna små högtalare som vi ska koppla till min mobil, så kan man få lite musik när man gör sig iordning. Tur att man har en musikmobil då! ^^
 Är faktiskt lite nervös för resan, jag har aldrig varit i Malmö. Kommer väl gå vilse. haha. Det är som Madde skrev, att vi borde ha skylt på magen med texten "Göteborgare" för vi lär se rätt vilsna ut! Haha :D Men men, det löser sig. Om inte så sa Rania för ett tag sedan att vi kan ringa henne om vi går vilse:P Hon bor ju där nere!  Vore kul om man kan träffa henne en stund kanske. Hon är ganska upptagen dock, hehe :)

Nä, dags att stänga av nu snart..hoppas jag inte har glömt något i packningen nu. Men det tror jag inte att jag har ^^
Ha de fint allesammans! :)

Micke, jag saknar dig massor!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida