Måndag!

Nu är det bara idag och imorn sen är det julafton! Och ikväll ska pappa göra julskinkan! Mumma va gott! De luktar ju så gott också! :) Idag har jag fullt upp känns det som. Ska träffa Maria i stan kl ett idag , gå runt och titta lite och ev köpa något! :) Vill ju ha den Ella dress från Gina Tricot! Så ska ta en titt på den! Sen mellan fyra och fem idag så ska de komma och hämta cykeln. Nångång idag måste jag till aktuell optik också och fixa mina glasögon, kan visserligen göra det imorn med om det blir tajt med tid. Kul med en dag då man gör något iallafall. Tänkte träna ikväll också! :)
 Haha, satt och käkade frukost för en stund sen, satt verkligen som en zombie. Orkade knappt hålla uppe ögonen. Men satte sedan igång lite rockmusik och vaknade till!  Det finns ju verkligen ingen bättre musik!! Jag sa till mamma att när jag är gravid är det rock som spelas för barnet i magen, haha! :D Måste ju börja i god tid! Ingen dansbandsunge här inte! *Skratt* Rock <3
 Ne, dags att börja göra sig i ordning nu.

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida