Måndag!

Idag ska jag jobba 16-21. Ska bli kul! Har ju inte jobbat sen den 13e november! Men stället är väl sig likt antar jag. Undra om det är någon kul man jobbar med! :) Ska jobba samma tid imorgon och på fredag också!
 Innan jobbet händer det inte så mycket heller. Funderar på att sätta igång en maskin tvätt och städa upp lite smått. Och nån gång nu i veckan måste jag även köpa julklapp till Liam! Det är ju bara en vecka kvar till julafton nu. Eller ja, på onsdag om man ska vara exakt! ^^
Jaja, dagen blir lugn för övrigt, bara jobb i fem timmar! Sen blir det till att slappa..hehe :)

Hehe just ja... jag har ju haft min mobil sen april och inte kommit underfund med hur man får igång internet eller track-Id. Har flera gånger tänkt gå till en teleaffär för att få hjälp med det men har aldrig blivit av. Så sa jag det till Micke och han kolla lite på mobilen och gjorde nånting och så var det fixat! :P Så nu funkar det!! :) Gött! Det är ju bra när man hör en låt som man vill veta va den heter! ^^  Tack hjärtat!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida