Lördag!

Igår jobbade jag 16-21 och det gick bra, kul att jobba med Fatimah! :P Det flöt på rätt bra!  Efter jobbet kom Madde och hämtade mig, vi handlade lite och åkte sedan hem till henne och kollade på film. När jag kom hem satt jag och tjötade med mamma lite och kollade på animal planet. Haha :) Rätt intressant faktiskt! Igår handlade det om valar och hajar, hur de vart i ett akvarium typ och sedan ska fraktas ut till havet igen. Spännande!
Sen runt ett inatt fick jag nåt ryck och tränade lite!!!  :O haha, måste ha slått i huvudet för fan! Jaja, jag slocknade som en gris sen iallafall!

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt..hon som ska kolla cykeln kommer imorgon istället. Så jag vet inte vad jag ska göra faktiskt. Något vill jag ju göra, men vet inte vad. Imorgon ska jag och Madde nog in till stan iallafall. Måste ha en julklapp till Liam!

Nee, måste äta lite...

Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida