Jahapp.. =/

Då var man hemma igen...trist och ensamt! Har vart hos Micke sen i torsdags, nästan en hel vecka! Så det suger faktiskt att komma hem igen. Även ifall jag måste göra lite saker och tvätta osv så har jag egentligen ingen anledning till att vara hemma faktiskt. Jag har ju inget jobb lixom. Då det är inget som egentligen håller mig kvar här. Men nu ska jag som sagt åka till skolan igen, tvätta lite, ringa allergimottagningen och så. Men förhoppningsvis så kommer Micke till mig nästa helg!! Hoppas!! :) Annars ses vi la inte försen efter jul tror jag. Får la se! :)  Har iallafall haft det hur mysigt som helst dessa dagarna, som jag iofs har skrivit innan i tidigare inlägg! :) <3

 Bussresan hem gick bra. Jag satt och läste och lyssnade sedan på musik och halvsov. Det är en positiv grej med att de blir såpass mörkt ute tidigt nu, för man kan somna bättre på bussen. Hehe ^^  Hälsade på Emely i skoaffären en stund innan jag gick hem. Och nu har jag precis ätit lite. Tänkte packa ur min väska, dra på myskläder och glo på tv nu strax!

Jaja, har insett att jag inte kan köpa några julklappar i år! Min ekonomi är åt helvete!! Speciellt när jag inte får några tider att jobba eller får något annat jobb. =/ Blir väl iallafall att jag köper något till Liam och Micke! :)   Det går ju lite pengar till mat när jag och Madde ska till Malmö. Sen måste jag ju hålla lite i pengarna om Micke kommer hit innan jul. Dessutom får jag knappt någon lön nu den 22a. Så jag behöver pengarna!! Segt att jag har så lite att röra mig med.. :( Men men, så är det!

 Nu blir det tv för min del!

Micke jag saknar dig redan massor!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida