Ironic.

Bästa låten just nu!....uttråkad!! Finns ingenting att göra. Ska iofs se Hells kitchen snart. de 2 sista avsnitten idag, final! Efter det är det väl bara till att däcka antar jag! ^^ Imorgon ska jag upp tidigt och ringa vårdcentralen! Sen ska jag fanimej träna!!!  Sen ska jag jobba 16-21 också! Mina planer för imorgon!


Känns som mitt huvud ska sprängas! Jag blir galen!! Så arg och frustrerad!! Faan, slå mig hårt i huvudet så jag får minnesförlust för jag vill fan bara glömma allt det där!! Det tär på mig och jag hatar det!! Så jävla jobbigt så jag blir galen!! 
 Känns som att de sitter nån och leker med min hjärna och trycker på vissa punkter. För ena stunden är jag glad och sen tvärförbannad! Ena stunden skrattar jag och andra stunden gråter jag! Panik!!

Åh du förstår verkligen ingenting...du blir bara förbannad!! :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida