God morgon!

Inatt har jag sovit som en gris! Riktigt skönt faktiskt. Hade visserligen velat sova mer men har ju planerat att åka in till stan hyffsat tidigt innan alla huliganerna kommer! Haha :D Blir en lite tripp för mig själv. Vet vilka affärer jag vill kolla i så jag kommer nog inte vara istan så länge ändå. Ska till aktuell optik och skälla lite också! Så jävla irriterad på glasögonen. Dem spänner åt dem och de sitter bra i 5 minuter sen är dem värdelösa igen! Har spänt åt dem 2 gånger.  Seriöst, kan man lämna tillbaka dem eller??
 För övrigt blir dagen lugn för min del. Tänkte kolla hockeyn lite med mamma idag. Frölunda - Färjestad.  Sedan kommer Körslaget kl åtta som jag ska titta på! :)

Dags att göra sig i ordning...

Micke! <3

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: haha jaha! det är inte lätt att komma ihåg allt serru ;) jo men kent är väl bra.. fast jag gillar texterna mest ^^


URL: http://punkfeber.blogg.se/ @ 2008-12-26 @ 14:36:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida