God kväll..god natt!

Datorn har stått igång för mamma har suttit här. Jag kollade lite när jag kom hem från jobbet men va så uttråkad så jag bestämde mig för att se film!  Hehe, jag hade fått för mig att de va tisdag idag och då ska Titanic visas på tv3. Så jag blev jättebesviken när jag kom hem eftersom jag ville se den. Men men, imorgon får det bli!
Istället kollade jag igenom vad vi hade för filmer hemma och hittade Troja..den har jag faktiskt inte sett innan! Och vi har haft den hemma hur länge som helst. Micke pratade om filmen och jag blev nyfiken på att se om den var nåt att ha. Filmen är 2½ timme lång och jag var helt inne i den! haha, blev förbannad när ...hmm ja, va hette han nu... en av grekernas kung iaf... när han dödade Trojas kung! gaah, gamle mannen! =/ ...haha jag e så blödig när jag ser på film! Sitter och gråter imellanåt! Bara för att jag är så insatt! ^^ Jaja, filmen var bra iallafall! Dock en av Orlando Blooms sämre roller. Gillade inte riktigt honom i denna filmen!

Imorgon tänkte jag faktiskt träna lite! Dock är jag lite smått sjuk men det skiter jag i! haha ;D Sen ska jag även tvätta lite och sedan jobba 16-21. Och sen hem och glo på Titanic. Haha! :D

Nee, nu går ögonen snart igen på mig. Ska lägga mig och krama om kudden som luktar som Micke. :) Haha jag låter väl fånig, men det kommer få mig att somna gott! Jag sover som bäst när jag sover med Micke!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida