God kväll!

Har haft en riktig slappisdag idag! Har legat och kollat på tv hela dagen! Haha :D Lazy lazy! Men det är skönt att ha såna dagar ibland! Skita i allting lixom och bara dega. Fast har vart lite aktiv idag ändå, har ju tvättat! :) Och nu tog jag mig en dusch ^^ Om en stund blir det tv igen! Ho ho sicken aktiv dag! ^^
 Pappa överraskade och gjorde våfflor idag!! Så himla gott!! Visserligen är det inte våffeldagen försen i mars eller nåt sånt? Men men, ingen almenacka säger åt mig när jag ska äta våfflor!! Haha :D

Snart är jag hos Micke! :D Ska bli mysigt! Och skönt att komma hemifrån också! Trivs som bäst när jag är hos Micke också! :) Vem vet, kanske man flyttar dit en dag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida