God kväll!

Nu har jag precis fönat håret efter att jag har färgat det, och resultatet blev jättebra! Mörkt och fint, och ingen utväxt!! :) Jag trivs i mörkt hår, det är lixom annika. Haha! Egentligen är jag ju blond i grunden, men kan inte ens föreställa mig själv blond igen! Big no no!

Ikväll blir det lugnt, ska kolla på tv. Dragonheart kommer på tv6 kl 22:00. Den ska jag titta på! Den verkar bra! Innan dess blir det väl att zappa runt lite på tvn.
 Imorgon ska jag till stan med Maria vid ett tiden. Kolla runt lite grann, och hon ska köpa julklappar. Sedan mellan fyra och fem nån gång kommer de och köper cykeln! :) Suveränt! Dessutom va det en tjej i skåne som såg min annons på blocket om mina Cheapmonday skor som jag inte användt, så därför la jag ut dem till salu. Hon vill ha dem, men jag har ingen aning om vad frakt osv kostar så ska kolla upp det i morgon också!
Om inte nån som läser här vill köpa dem för 100 kr? Hehe ^^ :)



Micke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida