God kväll!

Sitter och målar naglarna svarta..(igen) Jag har haft det innan men massa färg har ju skvats bort så får fixa om! Måste ju vara lite rock-feeling när det är rock spelning, haha ^^  Jag har även packat lite också. Det är bara sminket, hårborsten och plattång som ska ner i väskan imorn! ^^  Vi åker tåget dit och hem, för vi hittade ett billigt för 95 kr dit och 95 kr hem. Bra och billigt! :P Och tar inte så lång tid heller och det är ju skönt! Vi har dock inga reserverade platser så ska bli kul och se om man får sitta eller stå! :P haha ^^

Jag vill ha pengar! Mitt ständiga tjat här i bloggen, jag vet... men det behövs!! Micke vill åka till Florida med mig och de vore hur grymt som helst! :D Får väl se hur det blir med det. <3

Nee, har bloggtorka i hövvet.. skriver väl nåt innan jag åker imorn :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida