Fredag!

Nu har jag städat klart, bäddat osv. Ska strax lägga ut mattorna också! Känner mig duktig! haha :D
Håller på att göra iordning mig nu också, vill ju vara lite fin när jag träffar Micke iaf! :)
 Innan jag ska åka in för att möta honom så ska jag ner till torget och fixa mina glasögon och även in på apoteket och köpa rengöringsgrejer till ansiktet. Måste ha! Madde har de som jag ska köpa. Fick testa lite av henne och tyckte det var bra. Det är dessutom parfymfritt och det  borde ju bra för huden tycker man. Och när det dessutom kommer från apoteket! ^^ hehe :)
 Sedan ska vi hem och äta spagetti och köttfärsås, mumma! (Jag vet, jag vet...jag äter det jävligt ofta!!)... :D
Myspys helg! :) <3

Micke!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida