Borta bra, men hemma bäst!

Vi var framme runt kvar över fyra i måndags. Tog då en buss för att komma till hotellet som vi inte hittade först. Gick åt helt fel håll! Frågade 4 olika personer varav den sista visste vart det låg! Kommer dit och checkar in och går upp på rummet. Minirummet! Men det räckte ju åt oss två. Lämnade grejerna sedan gick vi ut på den extremt stora shoppninggatan och tittade lite. Så jävla tråkigt när man inte kan shoppa heller!!!! Käkade pizza också! Hmm, vi har inte gjort så mycket egentligen, har vart väldigt segt så sätt! Men igår var ju konserten med Volbeat. Förbandet hette Scams och dem va faktiskt bra!! Kul att gå på konsert men igår var det bara jobbigt! Jävla idioter som hoppade och knuffade på alla. Helt galna! Jag låter kanske tråkig men det var fan överdrivet och sjukt jobbigt där igår. Varmt och så hade jag ont osv. ^^ Gnäll gnäll! Jaja, fick iallafall höra Still counting så det var ju bra det..^^
Idag åkte vi hem med tåget som gick 12:45 och som skulle vara i Gbg 15:22. Men pga nåt jävla fel med loket satt vi fast i Lund en stund. Och pga det blev vi 40 min försenade! Sjukt för vi satt bara still i max 15-20 min. Så vi var i Gbg runt fyra tiden. Åkte hem och drog på mig myskläder och käkade mat som mamma hade gjort!  Jag är verkligen hur trött som helst nu! Trött och grinig! Men men.. ska packa ur min väska snart och ev sätta igång en tvätt, om jag inte gör det imorn istället. Annars blir det bara lugnt för min del. Ska glo på Greys Anatomy ikväll!!

Haha såg en hel flock med Bambi's idag! Haha (råddjur).. men jag kallar dem alltid för Bambi. Det var hur många som helst! Jag brast ut och sa verkligen, "Jävlar va många bambis"... och Madde började asgarva. Vi fick kolla flera gånger om vi verkligen såg rätt. Så det inte var anorektiska kossor eller nåt! ^^ *asg*

Fyfan va det är kallt ute!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida