1 december!

Ny månad idag..snart är detta året slut! Helt sjukt va fort det har gått egentligen!!
 Idag har jag och Micke ätit frukost tillsammans med hans föräldrar. Dem är hur goa som helst!! :) Efter det gick jag och Micke ner till byn och solade! :) Fått massa färg..haha ^^ Sedan mötte vi hans mamma och handlade lite. Sen hann vi även med en skön skogspromenad! :) Micke filmade mig när jag gick i skogen, haha jag ser ut som en michilingubbe i min ballongjacka! :P Micke mobbar mig lite i klippet. Jag tänkte lägga upp klippet här på bloggen men just nu är det lite tekniska problem så får fixa de senare. 
 Ska snart laga mat tillsammans! Det blir spagetti och köttfärssås, mumma!! :D Sedan ikväll bli det nog hyffsat lugnt, vi ska ev ner till gymmet. Får se hur det blir för Micke har ont i ryggen! =/ ...

Jaja, på onsdag ska jag hem igen. Segt. Men ska till skolan och hämta ut mitt betyg och sedan ta mig till arbetsförmedlingen också. Har sökt lite jobb men har inte fått något svar än. Får väl se om de dyker upp något!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida