Tisdag!

Idag har jag sovit länge :p Eller ah, visseligen blev jag väckt kl 6 imorse och hade sedan svårt att somna om. Så jag lämnade inte sängen försen runt tolv idag! :P haha.  Fast att jag blev väckt kl 6 gjorde mig ingenting ändå. Mysigt när du ringer för att bara säga godmorgon :) :)

Jaja, har precis duschat och håller på att tvätta lite kläder osv nu.
Haha att tvätta är väl dagens höjdpunkt, för det händer inte så mycket annat idag.

Syrran ringde och fråga om jag ville jobba kväll på torsdag och fredag. Och de tackade jag ju ja till :) För vill ju få pengar lixom! För sen kan jag inte jobba på 2 v ungefär. Får la se hur snabbt jag "återhämtar" mig. Haha!

I helgen vet jag inte vad som händer än. Madde vill gå ut på lördag, men får se. Som jag känner nu har jag ingen lust iaf. Vet inte om det är så bra att dricka alkohol när jag ska operera mig på måndag. Visserligen är det ju mer än 24 timmar innan operationen men ändå. Jaja, blir de så att jag går med ut till Chez eller va det blir så tänker jag inte dricka så mycket ändå.
På söndag vill jag lägga mig tidigit eftersom jag måste gå upp senast halv sex ungefär. Men även om jag skulle lägga mig runt tio-elva så skulle jag antagligen inte somna försen ett ändå. Pga nervösitet. Haha. Men men, spelar ingen roll om jag så skulle vara skittrött på måndag, ska ju ändå få massa lugnande och sen bli nersövd. Kommer va aptrött ändå efter min operation.

Jaja, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida