Söndag!

Imorn gäller det! Är ganska nervös faktiskt. Får la se när/om man lyckas somna inatt! Haha.
Har iaf köpt ny stav nu så det ska gå bra med den saken iaf. har tatt bort nagellack osv med. Så jag är förberedd. Haha! :P Tvättar lite osv nu också. Ska sen packa ner det jag behöver och sedan ta mig ett bad! :)

Fyfan, min visdomstand gör mig galen! Har svinont!!! Känns som man har hål i varje tand på höger sida av munnen lixom! Haft ont i fyra dagar. Jobbig smärta, kan knappt äta! För kan inte tugga! Blääh! Tur att det e flytande föda nu ett tag frammåt iaf! haha :D Den växer och är på vägg upp, därför de gör så jävla ont kanske. Om det inte e nån inflammation!? ^^ Hmm..aja! Kommer ha ännu ondare i munnen imorn! haha..

Jaja, ett bad osv ikväll! Äta glass och glo tv! Haha :D

Hoppas operationen kommer gå bra iaf! Och att jag slipper vänta 1000 år innan det är dags. Men kommer vara som ett nervvrak imorgon. Tur att man får lite lugnande/sövande och sedan narkos! :P haha. Kommer nog sova mycket iaf!

Jaja, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida