Solat!

Jag och Madde solade halv fem idag, riktigt skönt! :) Är lite småröd, hoppas de lägger sig! :P Haha :D
Är ingen blekfis iaf. Är ju inte jättebrun, men är inte vit iaf :P haha^^
- Tänkte ta mig ett bad snart, skrubba lite och sedan fixa fötterna! :P Och sedan smörja mig lite med aftersun :P haha! Intressant eller hur!? ^^
Annars blir min kväll lugn. Ska glo film och dega bara! Har ju städat och tvättat hela dagen!

Imorn ska jag jobba igen. 14-21. Segt med kvällspass men gött med sovmorgon, haha! Hoppas dagen går fort iaf.
På torsdag kommer Micke hit! :) hihi så skoj! Ska gå och se Takida och Backyard babies med några :) Sen får vi la se vad som händer. Vill ju till Liseberg men vädret suger ju. Får la se :)

 

Jaja, nu rinner snart vattnet över badkarskanten! Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida