Lördag!

Igår var jag hos Madde. Färgade hennes hår och kollade på filmen Casanova med Heath Ledger. Riktigt bra film faktiskt! Eller ja, hyffsat bra iaf! haha :D Sen lyssnade vi på musik och flamsade oss lite. Grannen under hade fest och vääärldens bas och volym på musiken så det vibrera i hela huset! :P Bra musik iaf! Men snacka om volym! Och Madde påminde mig om att jag inte får ha min piercing under operationen! Pga alla risker som finns!
Så idag ringde jag till avdelningen för att kolla ifall jag verkligen behövde ta ut min. Och de måste man göra. För man kan få brännskador osv annars! Så idag tog jag och Madde oss en sväng till stan. Till UVX där jag köpte mig en operationsstav. Så nu är jag förberedd iaf! haha ^^

Haha mamma du är för härlig! :P  Sicken reaktion! Hihi ;D

Ikväll vet jag inte vad som händer. Köpte tidiningen Cosmopolitan igår. Och fick med en film "alla HANS ex".. Kanske kollar på den ikväll! Får la se :) Ska ta med tidningen på måndag så jag har nåt att göra på sjukhuset under väntetiderna osv. ^^

Jaja, simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida