Fredag.

Igår va jag ledig. Skönt att få sova längre än till halv sex iaf! :P
Runt halv två åkte jag med Emely till stan. Hon shoppade en jävla massa! För min del blev det bara en t-shirt. För en gång skull höll jag hårt i pengarna. Haha ^^ Hade jag inte gjort det hade jag kommit hem med smycken, nagellack och ett par skor också. Haha, men men!
Vi var la istan runt två och kom hem efter åtta nån gång!  Jag hade förbannat ont i fötterna! Fifan :P
Vi satt på Café Kosmos en stund och tjötade lite. Jag va hur övertrött som helst , satt bara och flamsa. Satt och garva båda två.  Haha ^^
När jag kom hem ringde jag och väckte Micke..Haha din sömntuta! :)
Sen däckade jag själv vid elva eller nåt. ^^

Jaja, nu ska jag snart iväg till jobbet! Ska jobba kvällen idag, 14-21! Hoppas kvällen går fort, för jag känner inte alls för att jobba! Men men, det e ju pengar!
Efter jobbet blir det nog lugnt iaf, glo film eller nåt!
I helgen vet jag inte vad som händer. Tänkte städa mitt rum lite..Rensa lite skit man inte använder eller vill ha. Ska även göra detsamma med min garderob! :P ^^

Om en vecka är vi med varandra! Åh jag längtar !! :) <3

   haha, sött med skjorta! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida