Dag 6!

Söndag idag.. förra veckan var jag lite nervös vid denna tiden. Haha :P

Hmm, mår bättre idag iaf! Jag har mycket lättare för att svälja! :D Det är på morgonen som det är värst.. När man vaknar och det gör skitont i halsen men MEST öronen! Lite skumt ändå att smärtan sätter sig i öronen! Men men, jag tar medicin, lägger mig ner och vilar nån halvtimme typ, sen är det bra igen! :) Jag får ta medicin var 4e timma. Just dem minuterna innan jag får ta en tablett igen så brukar de göra ont. Men men, snart är väl skiten över hoppas jag!
Denna veckan har jag ändå fått i mig lite mat iaf;
- Soppa
- Yoghurt
- Nyponsoppa
- Äpplejuice och vatten
- Överkokta, mjuka och ljummna/kalla nudlar..haha
- Smörgås utan kanter
- Köpte en milkshake som det gick lite trögt med, som dessutom inte va särskillt god.
- Glass!
- Potatismos..men det gick sådär.

Madde skrämde mig lite förut.. Hon har gjort samma operation som mig. Men tyvärr gick det riktigt illa för henne!
Dag 7 så sprack hennes sår i sömnen.. Hon har ingen aning varför. Så det fick bli en operation till. Men nu mår hon ju bra..hihi! :D <3
Men lixom..dag 7.. jag är på dag 6..Så nu blev jag lite rädd!
Men får hoppas att det inte händer något ! *Ta i trääää, håll tummarna!* Haha..

Idag blir det lugnt.. Som alla andra dagarna iofs. Bortsett från att jag var istan igår. hehe..
Kommer väl något kul på tv idag. Iaf serien Greek! Rätt kul :)

Vill shoppa! :P  Ska köpa en ny parfym iaf! ;D

Davidoff Cool Water Woman... Luktar såå gott! :D

                  Har sett denna klänningen på Gina Tricot för 249:- .. Måste testa! :P



Jaja, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida