Alla hans ex!

Satt precis och kollade på filmen "alla hans ex"..
Hmm , rätt bra film! Verklighetsbaserad enligt mig, för så är det typ överallt i dagens samhälle!
Kan erkänna att jag är rädd att detta drabbar mig ... hmm ...
HATAR EX! Jag hatar också att va misstänksam och ovetande! Hmm, men det är väl så det är ^^

Jaja..

Saknar dig!

Köpte en operationsstav idag! Som var för liten! Jippiii!!
Så imorn måste jag köpa en ny! Ska även fixa och dona lite inför operationen. Typ ta bort nagellack osv.. Haha ^^
Tvätta lite osv!.. Lär inte kunna somna imorn. Pga nerverna! Haha, fast det e egentligen skitsamma om jag är astrött på måndag. För ska ändå få lugnande och bli nersövd osv, så kommer va helt väck ändå typ! :P Usch, kommer må skit.. men men!

Jaja, simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida