Undra när..

Hmm, det har gått en månad sen jag var hos läkarn och han skulle sätta mig i kö för operation. Han sa att det skulle vara en väntetid på 3 månader. Så undra när det blir nu.
Hoppas inte det blir när jag fyller år eller när Anna tar studenten! Då blir jag galen! 
Ska bli skönt att få ta bort mina mandlar iaf! :D Även ifall jag kommer må piss efteråt. Men det är det värt!

Sitter och lyssnar på Madonna ft. Justin Timberlake - 4 Minutes...Gaah, vill ju bara ut och dansa nu ju! ;D haha..skön låt !

Imorn ska jag en sväng till stan med Emely.. Jag - stan?..va ovanligt! haha.. Är ju typ där varje vecka!

Ska även sätta mig och kolla lite lediga jobb på nätet med. Söka lite och förhoppningsvis få svar!
Får jag inget svar så går jag till arbetsförmedlingen och ber dem hjälpa mig!
Nu för tiden måste man nästa ha kontakter för att kunna få jobb! De funkar inte annars. Skitsvårt att få jobb idag!
Lixom alla vill ha in oss ungdomar i arbete. Men varenda jävla arbetsgivare vill att man ska ha erfarenhet av både det ena och det andra. Typ om man vill söka till nått arbete där man ska sköta en kassa så vill dem att man ska ha kassavana.. Lixom hur jävla svårt är det att lära sig att hantera en kassa!?!
Helt sjukt..Och jag känner inte för att sätta mig och plugga upp betyg just nu heller. Och jag måste få ett jobb nu, för min ekonomi är åt helvete!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida