Torsdag!

Dagens humör: Glad!

Dagens mående: Hyffsat, lite snuvig och småhes.

Dagens klädsel: Jeans och topp.

Dagens frisyr: Nersläppt.

Dagens roligaste: Nja, när jag smsa med Anna om en "tant jag såg med blommig hatt" HAHA

Dagens tråkigaste: Inget speciellt..

Dagens materiella vill ha: Kläder !
Dagens inköp; Solglasögon, rengöringsprodukter för ansiket, Cosmopolitan och nyponsoppa!

Dagens planer: Bara ta det lugnt.
Dagens kommentar: Ingen speciell.

Dagens längtan: Tills jag får dansa av mig!
Dagens fundering: Vad ska man ha på sig?
Dagens beroende: Inget speciellt beroende.
Dagens tidning: Cosmopolitan.
Dagens låt: Chris Brown - Forever.
Dagens Borde göra: Träna!
Dagens har gjort: Tagit det lugnt, handlat, lagat mat osv.
Dagens klant: Ingen.

Dagens goda gärning: Köpte en glass till mamma!  =P

Dagens brev på posten: Lönespec.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida