TACK!

Gaaaah, har en så jävla dålig dag!!

Så jävla respektlöst !!! fyfan, seriöst det äcklar mig!! jag fattar inte hur du/ni kunde med egentligen!?
jag skulle ALDRIG ens tänka tanken att göra så mot dig! och värst av allt va att ni bara skratta åt mig! kuul..
så respektlöst. jag känner mig fan kränkt egentligen !


och inte nog med det så ringde jobbet idag. WOW en fakking dag på hela april. jippie.. undra om de blir nån mer ?
i vilket fall som helst så har dem lagt sina semestrar nu och satt in vikarier. jag fick inte EN ENDA dag!  antagligen för att ja skulle utomlands.. men ja kan jobba hela juni, fram till 19e juli..och sen från 4e augusti lixom. meen nee..inte en enda dag. och nu ska jag inte ens åka utomlands. suck! så får söka jobb som en idiot nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida