onsdag.

mjaa, idag har jag färgat håret! mörkt igen.. eller jag e ju alltid mörk men inget snyggt med utväxt :P
jag och emely hjälptes åt att färga annelies hår med. hennes hår är ju över en meter långt och hur tjockt som helst! tog sin tid :P haha, har inte riktigt sett resultatet än men men. hoppas det blev bra!
emely därimot gav mig en del snygga fläckar! haha.. men de får man räkna med :P ^^

imorn ska jag och emely in till stan en stund. ska till "jobbet" innan och lämna en nyckel och prata med anita om hon är där. dags att söka nytt jobb..förhoppningsvis ett där man uppskattas och behövs!

sen ska jag träna lite, duscha och fixa. packa lite och fixa naglarna.. ^^ haha

simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida