Måndag!

Dagens humör: Bra!

Dagens mående: Lite sleten!

Dagens klädsel: Jeans, en topp.

Dagens frisyr: Nersläppt, och toffs.

Dagens roligaste: När jag va istan med Maria.

Dagens tråkigaste: Att jag va så sleten :P

Dagens materiella vill ha: Nya solbrillor, söp bort dem andra.. haha!
Dagens inköp: Solbrillor, nagellack, en ring, och en tröja.

Dagens planer: Stan med Maria, och tvätta.
Dagens kommentar: "Tog du min dagbok?"

Dagens längtan: Tills de blir 9e maj...
Dagens fundering: Undra om hon kommer..
Dagens beroende: Cola!
Dagens tidning: Ingen.
Dagens låt: Fedde le Grande Vs. Ida Corr - Let Me Think About It.
Dagens Borde göra: Lägga mig tidigt.
Dagens har gjort: Vart istan, städat lite , tvättat, målat naglarna och deklarerat!
Dagens klant: Jag, slog i foten på samma ställe 3 gånger.

Dagens goda gärning: Hjälpte Maria betala sin mat..haha.. :P

Dagens brev på posten: Inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida