lördag.

happ idag har jag vart vaken sen tjugo över nio! kunde inte somna försen kl 4 inatt :S...5 timmars sömn! härligt!
har såna perioder så jag har skitsvårt för att somna. riktigt jobbigt. även om jag ligger där och är hur trött som helst så funkar det inte att somna. nog kul om man tex ska jobba och ska upp kl sex och typ somnade tre. nog ball.

happ har ju som sagt vart vaken sen tjugo över nio. så har idag städat lite, tvättat, och hjälpt marie måla i hennes lägenhet. så nu sitter man här med fina färgprickar på armarna. stor färgrand på armbågen och färg på fötterna. snyggt! haha :D faaast jag har ju inga vita slingor i håret som marie har! haha :D

kvällen blir lugn..blir väl att dra på sig myskläder och glo film. de kommer japans skräck idag. Ringu ? :S ska väl vara som The ring antar jag. men men. och japaner gör fan äckliga skräckfilmer! och jag som är en lättskrämd mes lär väl höras i hela huset. lär ju skrika. haha..sicken fjant ! :D


simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida